Oficina Virtual

bannerov

 

 Accedeix a l'Oficina Virtual

OFIC VIRTUAL

L'Oficina Virtual és un projecte en cooperació de l'Ajuntament de Novetlè per a la implantació de l'Administració electrònica en un conjunt de municipis de la Comunitat Valenciana, cofinançat (Expedient: TSI-050100-2009-167) pel PLA AVANZA, dependent del Ministeri d'Indústria, comerç i turisme, que ha vist la llum gràcies a l'esforç col·laboratiu realitzat per l'Administració Pública.

diputaciocastello

El millor servei al ciutadà constitueix la raó de ser d'una Administració moderna, eficient i eficaç, d'acord amb els temps actuals. És per això que l'Ajuntament de Novetlè ofereix als seus ciutadans/es, totes les facilitats i beneficis que les noves tecnologies comporten.

L'Ajuntament de Novetlè està immers en un procés de modernització permanent en el qual preval la proximitat i qualitat del servei. En aquest context l'Ajuntament de Novetlè engega l'Oficina Virtual, un programa promogut pel consistori, per establir una nova línia on-line de comunicació entre els ciutadans i l'ajuntament. Complint d'aquesta manera amb la Llei 11/2007, d'11 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als Serveis Públics.

En aquest sentit l'anomenada Administració Electrònica és un instrument adequat per acostar l'Administració fins a la sala d'estar dels ciutadans o fins a les oficines o despatxos de les empreses i professionals, permetent-los relacionar-se sense cues ni esperes. A més d'això, la implantació de l'oficina virtual facilita l'accés als serveis públics d'aquelles persones que abans tenien grans dificultats per arribar a les oficines públiques per motius de localització geogràfica, de condicions físiques de mobilitat o altres condicionants.

A través d'aquesta pàgina Web, l'ajuntament t'ofereix la possibilitat de realitzar els diversos tràmits per Internet, per exemple, podràs completar via telemàtica la sol·licitud d'Instància General.

Amb aquesta iniciativa es pretén que no hages de desplaçar-te fins a les oficines del consistori cada vegada que necessites realitzar un tràmit. Per a això s'ha creat aquesta pàgina, des de la quin pots extreure tota la informació necessària (descripció del tràmit, els requisits que deu complir, la documentació a aportar, l'òrgan tramitador, el resolutor, la legislació que s'aplica a aquests tràmits, etc.), encara que sempre disposaràs de l'atenció telefònica o presencial.

Per realitzar aquests tràmits per Internet hauràs de disposar del Certificat Digital, un instrument que garanteix la seguretat i la identitat d'una persona en Internet a l'hora de realitzar aquests procediments telemàtics. A més, aquest instrument permet la signatura electrònica de documents, és a dir, el document quedarà signat i no es podrà negar l'autoria d'aquesta signatura.

Dos són els tipus de Certificat Digital que pots utilitzar:

  • Un d'ells mitjançant el DNI electrònic, per a això deuràs disposar d'un lector en el qual introduir el DNI.
  • L'altre, és el Certificat Digital, que pots sol·licitar en qualsevol dels Punts de Registre d'Usuari que existeixen en la Comunitat.

 

 

Més Informació


 

Requisitis Tècnics

Per poder realitzar tràmits per Internet a través de l'Oficina Virtual es necessita instal·lar una sèrie de components que es detallen a continuació. Per a això, és necessari tenir privilegis d'administrador per a la instal·lació d'aquests components.

  • Màquina virtual Java 1.4 o posterior
  • Component de firma (es demana la instal·lació la primera vegada que s'accedeix a la oficina virtual)
  • Certificat Digital o DNI electrònic

Serveis Oferits en l'Oficina Virtual

  • Cercador de serveis:

En aquesta opció i emplenant uns criteris de cerca (paraules clau, la família a la que pertany, etc.) podràs trobar el servei que cerques sense la necessitat de llegir tota la llista de serveis que la pàgina t'ofereix.

  • Catàleg de serveis:

En aquesta pestanya podràs visualitzar la llista de tràmits que pots realitzar. 

  • Destacats:

Ací podràs veure una llista en la qual estaran inclosos els serveis més visitats de la pàgina.

  • Carpeta Ciutadana:

T'ofereix la possibilitat de consultar l'estat dels teus tràmits. A través d'aquesta opció, podràs comprovar si la teua sol·licitud ha estat rebuda, si està en curs i fins i tot si ja s'ha resolt. A més, disposaràs també d'un historial en el qual podràs veure totes les sol·licituds que has realitzat amb aquest ajuntament.

bannerov

 Accedeix a l'Oficina Virtual

OFIC VIRTUAL

 

 

  • Image
  • Image

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30